Kilka dni temu ARI we Wrocławiu podsumowała cykl ubiegłorocznych szkoleń, organizowanych dla gmin województwa dolnośląskiego, których celem było wypracowanie strategii rozwoju i stworzenie dobrej marki gminy.
- Na spotkaniu wręczone zostały nagrody tym, którzy stworzyli najlepsze strategie, najlepiej je realizują, najaktywniej brali udział w szkoleniach i zaprezentowali ciekawe spoty na konferencji. Nasz spot przygotował Roman Kaczmarczyk. I okazało się, że najlepiej wychodzi to nam! Zdobyliśmy I miejsce! Otrzymaliśmy kryształową statuetkę, która będzie stała w naszym biurze w Starym Jerzym - informuje Ewa Inglot, jedna z osób zaangażowanych w tworzenie nowej marki dla Lądka-Zdroju i dodaje, że gmina wyprzedziła w tej konkurencji m.in. Świdnicę, Legnicę, Wałbrzych, Lubin, Milicz i Kobierzyce.
- Mam nadzieję, że nagroda będzie impulsem do dalszego działania dla nas wszystkich - podkreśla.
Doładuj się w Lądku - to od ubiegłego roku nowe hasło promocyjne miasta, wymyślone przez mieszkańców. Powstało, by przyciągnąć do miasta jak największą liczbę turystów i kuracjuszy. Głównie ludzi młodych i w średnim wieku, dla których Lądek może być atrakcyjny pod każdym względem. Wędrówki po górach, wspinaczka skałkowa, jazda na rowerze, off road, narty - to tylko niektóre atrakcje z jakich można tu skorzystać. Bo Lądek to miasto aktywnego wypoczynku, a po intensywnym wysiłku można zregenerować się korzystając z bogatej oferty uzdrowiskowej.
Kampania Doładuj się w Lądku jest inicjatywą mieszkańców i przedsiębiorców, którym zależy na rozwoju miasta. Dla turystów przygotowano wiele promocyjnych gadżetów: koszulki, kubki i napoje energetyczne, które są dostępne dla każdego turysty.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?