Przez półtora miesiąca swoje walory turystyczne promować będą w ten sposób: Jelenia Góra, Świeradów-Zdrój, Niemcza, Kudowa-Zdrój, Duszniki-Zdrój, Polanica-Zdrój, Szczawno-Zdrój, Jedlina-Zdrój, Lądek-Zdrój i Bystrzyca Kłodzka. Informacje na temat oferty uzdrowiskowej pojawią się w największych miastach w całej Polsce. Uzdrowiska promować będą się a billboardach, ale również w ogólnopolskich mediach.
Akcja promocyjna, skierowana jest głównie do ludzi młodych (powyżej 30 lat) i aktywnych zawodowo (zarabiających ok. 3000 zł). Kampania ma również zwrócić uwagę na problemy uzdrowisk, których źródłem są nie tylko trudności finansowe, ale także brak odpowiednich inwestycji. Koszt przedsięwzięcia to ok. 1,7 mln zł. Większość środków będzie pochodzić z Unii Europejskiej. Pozostałą część potrzebnej kwoty sfinansują samorządy biorące udział w kampanii.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?