Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

DoWód na udany wypoczynek

WEN
Zabytkowy Zdrój Wojciech w Lądku-Zdroju
Zabytkowy Zdrój Wojciech w Lądku-Zdroju FOT. ANNA TOCH
Od 1 lutego rusza wielka kampania reklamowa 10 dolnośląskich uzdrowisk. Hasło "DoWód na udany wypoczynek" znane ma być w całej Polsce.

Przez półtora miesiąca swoje walory turystyczne promować będą w ten sposób: Jelenia Góra, Świeradów-Zdrój, Niemcza, Kudowa-Zdrój, Duszniki-Zdrój, Polanica-Zdrój, Szczawno-Zdrój, Jedlina-Zdrój, Lądek-Zdrój i Bystrzyca Kłodzka. Informacje na temat oferty uzdrowiskowej pojawią się w największych miastach w całej Polsce. Uzdrowiska promować będą się a billboardach, ale również w ogólnopolskich mediach.
Akcja promocyjna, skierowana jest głównie do ludzi młodych (powyżej 30 lat) i aktywnych zawodowo (zarabiających ok. 3000 zł). Kampania ma również zwrócić uwagę na problemy uzdrowisk, których źródłem są nie tylko trudności finansowe, ale także brak odpowiednich inwestycji. Koszt przedsięwzięcia to ok. 1,7 mln zł. Większość środków będzie pochodzić z Unii Europejskiej. Pozostałą część potrzebnej kwoty sfinansują samorządy biorące udział w kampanii.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na ladekzdroj.naszemiasto.pl Nasze Miasto