Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zobacz nowe filmy promujące Dolny Śląsk

Redakcja
Henryków jest jedną z wizytówek kampanii reklamowej
Henryków jest jedną z wizytówek kampanii reklamowej Dariusz Gdesz
Dziś w Dolnośląskim Centrum Filmowym zostały zaprezentowane dwa nowe filmy reklamujące Dolny Śląsk. Z regionu wałbrzyskiego do kampanii reklamowej Urząd Marszałkowski wybrał takie zabytki jak: klasztor w Henrykowie, krzywą wieżę w Ząbkowicach Śląskich i Jaskinię Niedźwiedzią w Kletnie.

„Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy” to kontynuacja kampanii, która rozpoczęła się lutym emisją spotu „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia.” Dziś zaprezentowano dwa filmy, które przez najbliższe miesiące promować będą nasze województwo. Główną „rolę” w tych spotach odgrywa 9 lokalizacji z całego Dolnego Śląska; są wśród nich m.in. Zamek Czocha, opactwo w Henrykowie, Wodospad Kamieńczyka czy schronisko Samotnia w Karkonoszach. Autorami muzyki do filmu, podobnie jak w pierwszej części kampanii, są członkowie wrocławskiego zespołu Me Myself and I.

Zobacz też spoty z pierwszej części kampanii: w języku polskim**Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia - po angielsku i niemiecku.**

Druga odsłona kampanii „Tajemniczy Dolny Śląsk” opiera się na emisji filmów w telewizji. Pierwszy pokaz na „małym ekranie” już w Wigilię. Spoty będzie można oglądać w Święta w ogólnopolskich telewizjach a od 8 do 12 stycznia 2013 roku będą one wyświetlane podczas Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Wiśle i Zakopanem. W całym 2013 roku odbędzie się ok. 13 tys. emisji (w miesiącach styczeń-luty, maj-czerwiec, wrzesień-listopad). Film będzie wyświetlany m.in. w kanałach grupy TVN, TVP1, TVP2, grupy Polsat, Eurosportu (w 46 krajach Europy ), National Geographic i Discovery Channel.

Część 1.

Część 2

Koszt produkcji obu prezentowanych dziś spotów wynosi 614 tys. zł. Samorząd województwa na drugą odsłonę kampanii promocyjnej przeznaczył w sumie 8,9 mln zł (70 proc. to pieniądze z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego). Za scenariusz i produkcję „Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy” odpowiadała warszawska firma Graffiti Film, która wykonała spoty m.in. dla Gdańska, Polskiej Organizacji Turystycznej czy Poznania. Reżyserem obu spotów jest Andrzej Kałuszko, który wcześniej stworzył m.in. filmu o Polsce na Expo 2008 w Saragossie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na ladekzdroj.naszemiasto.pl Nasze Miasto